Covid-19 Update

Beste klant,

De verspreiding van het coronavirus (COVID-19) leidt nationaal en internationaal tot vergaande maatregelen en beperkingen en is ook van invloed op services en diensten van Whirlpool Nederland. De veiligheid en gezondheid van consumenten en medewerkers staan daarbij voorop.

Productie en transport
Whirlpool Nederland is zich bewust van de grote verantwoordelijkheid om juist in deze tijd te zorgen voor een optimale beschikbaarheid van huishoudelijke apparatuur. Zo lang de adviezen van de WHO en het RIVM het toestaan staan wij voor je klaar, zodat jij optimaal kunt zorgen voor je gezin. Onze distributiecentra en het transport van apparatuur en onderdelen zijn volledig operationeel. Een deel van onze productielocaties in Europa is tijdelijk gesloten in verband met lokale regelgeving. Wij verwachten momenteel geen grote vertragingen in de levering aan (web)winkels.

Service en reparatie
De telefonische klantenservice is operationeel en zoals gewoonlijk op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur via 076 - 530 64 00.

Onze monteurs zijn dagelijks onderweg om consumenten te helpen met de meest noodzakelijke reparaties. Een defect aan een koelkast, kookplaat of wasmachine? Whirlpool Nederland staat voor je klaar. Kan een reparatie even wachten? Dan vragen wij je misschien wat langer geduld te hebben. Op deze manier verkleinen we risico's en voorkomen we overbelasting van onze organisatie.

Evenementen
Workshops, kookdemonstraties en andere activiteiten voor consumenten zijn tot nader bericht geannuleerd. Deelnemers worden hierover per e-mail op de hoogte gehouden.

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Stuur ons een berichtje via info_nl@whirlpool.com.

Via onze website informeren wij je graag over de actuele situatie.

Voeg nog een product toe om te vergelijken

Vergelijk ( Producten)

Voeg nog een product toe om te vergelijken